Ab0ut Eryn :)
Photobucket
•Myfull name is Azreen Nur . Just call me Eryn or Azreen . i'm school at smkbtho2 . In class 2 inisiatif . Haha , eryn kechik lg lha . baru !4 ta0n . . hoho , Anyway , Eryn stay at Bandar Tun hussein onn . tak jauh daRy skula auw .. HeHE . i'm Taken okay . haha . iloveyouboyfriend . untok pengatahuan korang . eryn tak suka auw korang kutok2 niey . like Kids . HAHA , korang dh besar kan ? dh boley fikir kan ? soo , tak yh laa kutok2 niey .. HAHA , sape2 nak fwens dgn eryn . boley jea . korang jgn la smbong2 okay .. tak ske laa org smbong2 niey .. hehe =DD . Hey , kam0 pakwe , sayang kau lha gedik , nak kau lha gedik , miss kau la bucuk . haha , mne kau ? nak kau sekarang , hoho . iloveyoudamndamn :)

Iloveyou !
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


ergh (!)
lepas satu2 masalah datang (!)
bengangnyaa (!)
mula2 , psal bentina uh (!)
dh settle (!)
tybe2 je ad masalah lain (!) 
bengang sial (!)
ape masalah kau ha betina (!)
el0k2 aku tak maki kau an (!)
skg (!)
aku bengang g mamp0z argh (!)
siott jea (!)
kau kacau membe aku asal dowh ?



Intan : weh , ***** kau tak ad sial .
Wani : ha ? kau kisah ke ***** aku tak ada ?
Intan : haha , mmg aku kisah (!)
Wani : babi dowh betina niey (!) gado argh dgn aku (!)
Intan : sape Back-Up kau ?
Wani : eryn dgn mmbe2 dy yg lain !
Intan : ohh ye er ! kau suro balak kau dgn balak eryn gado dgn                      .      balak aku amacam ? 
Wani : otak kau (!) main balak (!) kau tkot ke weh (!)
Intan : klau balak kau ada konek (!) gado argh (!)
Wani : Fine (!)
Eryn : mulot sumpah cm longkang(!)


Than , itan tu teros bla cm tuh jea (!)
siot je pompuan tuh (!)
nak main balak asal ?
takot (!)
ergh (!)
dah la mlas aku nak gado benda remeh niey (!)
tutup buku saja =D









*iloveyoudanialmikhail*





Dah Baca ? SayangKauLhaGedik :))