Ab0ut Eryn :)
Photobucket
•Myfull name is Azreen Nur . Just call me Eryn or Azreen . i'm school at smkbtho2 . In class 2 inisiatif . Haha , eryn kechik lg lha . baru !4 ta0n . . hoho , Anyway , Eryn stay at Bandar Tun hussein onn . tak jauh daRy skula auw .. HeHE . i'm Taken okay . haha . iloveyouboyfriend . untok pengatahuan korang . eryn tak suka auw korang kutok2 niey . like Kids . HAHA , korang dh besar kan ? dh boley fikir kan ? soo , tak yh laa kutok2 niey .. HAHA , sape2 nak fwens dgn eryn . boley jea . korang jgn la smbong2 okay .. tak ske laa org smbong2 niey .. hehe =DD . Hey , kam0 pakwe , sayang kau lha gedik , nak kau lha gedik , miss kau la bucuk . haha , mne kau ? nak kau sekarang , hoho . iloveyoudamndamn :)

Iloveyou !
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Tak pasal2 aku pulak yang kena . padahal , aku tnyee jew dgn afiqa uh . tak ad niat un nak SOUND ke ? ape ke ? bnda skg cape yang carik gado dulu . kecewa gilaa org dh tak percaya an . sumpah . aku tak sound afiqa uh . tybe2 jek aku yang kena . lg un mikhail uh . tybe2 je nak marahmarah aku . kalau ye un . tnye lha dulu ape terjadi . niey nak marahmarah . ohh , lupaa dy kena backup membe dy uh . MEMBE lha sgt kan . sabee je lhaa . susah ohh , cakap dengan org mcm tuh . aku tak kisah lha kan afiqa uh nak mengadu keh ape keh . itu bkn hak aku . masalahnyaa , dy mengadu banda yg tak benar . aku tak sound dy pun . weh ,, tanye dgn sound same kea ? tak an . weh , kalau betol lha aku bawak membe2 aku jumpe kau . ad kea dyorg msok cmpur ? tak ad an . dyorg diam jew . tak ad kena mengenaa . weh , klau time tu kau bwk membe kau un aku tak kisah lha . benda aku bukan nak gado . aku Cuma nak tnye kau je an . sumpah seday . aku tanye kata sound . tape lha , sapesape yang cakap atau fitnah yg mengatakan aku sound afiqa uh . dy yang dosa bukan aku . yang penting aku tak ingin pon nak soundsound niey . mcm budakbudak . aku tahu lha korang uh berada di kelas yang agak atas . kalau ye un . tak yah lah nak menfitnah . weh , walau un aku bodoh . aku tak akn buad lha kejakeja ngok niey . gadogado . kita perempuan lha . tak ad adap nak gadogado . menjatuhkan maruah perempuan sahaja . btw , kalau ye lha aku salah . aku mnx maaf . tpy cara mikhail cakap dgn aku . dye menyankitkan hati aku . aku kecewa . dy tak tahu apeape berlaku tybe2 je sound . patutnya dye kena siasat dulu . sape yang betul . memang lha aku dgn dye dh tak ada kena mengena . tapy , harus ke dye jumpejumpe aku marahmarah benda yang tak benar . aku sabar je lha . nasib kau lelaki . kalau kau adek aku tadi . ergh (!)


Mika :   Eryn sini kejap .
Eryn :    Yea , nak ape ?
Mika :   ape you ckp dgn afiqa ?
Eryn :   cakap ape ?
Mika :    asal serang dia ? ada I kacau you ke ?
Eryn :   Bila masa pulak I serang ? tanye jea ohh .
Mika :  serang . bawak geng ramairamai .
Eryn :   Whatever (!)

Banyak lagy lha dycakap . tapy , aku malas nak tulis =)

Dah lha afiqa . aku malas nak bermusuh . Cuma satu je aku nak cakap . kenapa mesti kau cita dkt mikhail cerita yang tak benar ? tak saje je an nak tengok dye marahmarah aku . okay . sekarang kau puas kan ? dye dh marahmarah aku ? than , last word thankz a lot .

Dah Baca ? SayangKauLhaGedik :))